wtorek, 18 maja 2010

Ostatnio jak zwykle...

...czyli po dłuuugiej przerwie.

Nie mam zbytnio czasu, ani natchnienia na tworzenie. Coś tam sobie czasem dziubię, bo tak bez niczego to by się nie dało, ale jest tego bardzo niewiele.

Skończyłam już jakiś czas temu obrazek na prezent, ale niestety jeszcze nie został wręczony i nie mogę go na razie pokazać na blogu.
Teraz jestem w trakcie tworzenia upominku w ramach PIF-u, w związku z czym też nie mogę nic pokazać.

Jest jednak coś, czym mogę się z Wami podzielić ;-)
Ostatnio chorowałam na kolczyki ręcznie robione i jak narazie powstały dwie pary.

Pierwsza, może nie do końca udana (chyba zostanie przerobiona):



No i druga z zupełnie innej beczki:



Słowa krytyki mile widziane ;-)

2 komentarze:

  1. Bardzo ładne te kwiatuszki, pomału przekonuję się do szydełkowej biżuteri :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a mi sie właśnie te pierwsze podobają,chętnie bym takie założyła:)

    OdpowiedzUsuń