poniedziałek, 26 października 2009

Podaj dalej

Nareszcie udało mi się zdążyć z zapisaniem do tej zabawy (u Oli).

Ogłaszam więc zapisy do zabawy u mnie.

Zasady są następujące:
1. Musisz posiadać własnego bloga.
2. Pierwsze 3 osoby, które umieszczą pod tym wpisem komentarz,otrzymają ode mnie mały, ręcznie robiony upominek, który wyślę w ciągu 365 dni.
3. Ty organizujesz taką samą zabawę u siebie i dajesz szansę kolejnym 3 osobom na prezent - od Ciebie.
4. Każdy Blogowicz może 3x uczestniczyć w takiej zabawie.

Serdecznie zapraszam :-)

3 komentarze:

  1. ja swój limit już wykorzystałam :(.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda... Może następnym razem :-)

    Ale może ktoś jeszcze byłby chętny?
    Zapraszam do zabawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem chętna, ale umówmy się tak: teraz sie zgłaszam, ale na blogu napisze o tym po Świętach i Ty też nie musisz się spieszyć z upominkiem, dobrze?

    OdpowiedzUsuń