piątek, 6 marca 2009

Wracam po przerwie...

...i jak obiecałam wstawiam zdjęcia oprawionych prac i postępów poczynionych w krzyżykowaniu.

Te obrazy doczekały się w końcu oprawienia:




W rzeczywistości rama jest trochę jaśniejsza.


Obraz dostała pod choinkę moja mama.


A tą oto kartkę gratulacyjną zrobiłam dla męża z okazji rozdania dyplomów:




Tutaj obok dyplomu:



A tak wyglądały moje różyczki kilka dni temu:




Ostatnio ciężko mi znaleźć czas na wyszywanie, więc robótki stoją odłogiem. A mam tyle planów do zrealizowania...

Chodzi mi po głowie jakaś duża praca. Zastanawiam się nad jakimś obrazem z kolekcji HAED lub GK, jednak mają tyle pięknych wzorów, iż ciężko mi się zdecydować na któryś z nich. No i boję się trochę zaczynać taką pracę, ze względu na chroniczny brak czasu...

Blog ostatnio również strasznie zaniedbuję. Ale w sumie nie zmienia się wiele w moim robótkowaniu, więc nie mam czego opisywać...

2 komentarze:

  1. śliczności tu nam pokazujesz :D
    Jeśli chodzi o czas na wyszywanie niestety ja jego nie mam też za wiele a plany mam ogromne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się,że już wróciłaś i tyle pięknych prac masz. U mnie totalny brak czasu na robótki:((

    OdpowiedzUsuń