piątek, 6 marca 2009

Wyróżnienie Kreativ Blogger

Jakiś czas temu Rossaewcia wyróżniła między innymi mój blog. Dziękuję za nagrodę, jednakże uważam, iż chyba mi się nie należy. Jest wiele, wiele blogów wnoszących o wiele więcej do świata krzyżyków niż mój.

Zgodnie z zasadami wklejam logo i zasady:



Zasady Kreativ Blogger :
1. wstawić na swój blog logo zabawy ,
2. podac link do bloga osoby,która nam to wyróżnienie nadała,
3. nominujemy conajmniej siedem innych blogów do tego wyróżnienia,
4. podajemy "namiary"na wyróżnione przez nas blogi i zostawiamy komentarz z wiadomością o nominacji na tych blogach.

Ja jednak nie będę nominowała żadnego bloga. Uważam, że każdy wnosi coś ciekawego, z każdego można się czegoś dowiedzieć i nauczyć... Wydaje mi się, że każdy blog jest codziennie nagradzany, nie przez wyróżnienia, czy nagrody, tylko przez każdego, kto wraca co jakiś czas do jego lektury.

Jeszcze raz dziękuję za wyróżnienie i za każde odwiedziny na moim blogu...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz