czwartek, 10 grudnia 2009

Mam i ja!

Paczuszka z HSP3 jest już u mnie :-)
A w niej... Z resztą zobaczcie sami.

Wszystko razem:



Śliczne świeczuszki dzwoneczki:



Obrazek w ramce i kartka z życzeniami świątecznymi:



Coś dla podniebienia:



Kartki z Ząbkowic Śląskich:



Cztery rodzaje kanwy i mulinki DMC:



A to wszystko od Kasi (Kasiuk2), której blogu jeszcze nie znałam.
Dziękuję Ci Kasiu z całego serca za upominki :-)
Jedna z herbatek już została wypróbowana, oto dowód:


Jest pyszna :-)


Za jakość zdjęć przepraszam, ale aura nie sprzyja fotografowaniu w pomieszczeniach.

3 komentarze:

  1. dostałaś super paczuszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra :) a ja nadal czekam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz brałam udział w zabawie. Dzięki , że Ci się podoba. Pazdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń