sobota, 5 grudnia 2009

...

Dawno mnie tu nie było... Znowu :-(

Ostatnio mam absolutny brak czasu na cokolwiek. Właśnie jesteśmy na etapie sprzątania po remoncie w domu i mam już powoli tego dosyć. Ale jestem szczęśliwa, że to już koniec. Na robótki nie miałam praktycznie wcale czasu. Upominki na HSP3 powooooli się robią. Jakoś nie mam natchnienia i koncepcje ciągle się zmieniają. Ale na pewno wyrobię się z wysłaniem w terminie.

Przypominam, że są jeszcze trzy miejsca w mojej zabawie podaj dalej (TUTAJ).
Sama jeszcze mam się zapisać w jednym miejscu, ale nawet nie mam kiedy się rozejrzeć po blogach. W czytniku mam już prawie 1000 nieprzeczytanych wpisów!!! Nie wiem, czy kiedyś uda mi się nadrobić zaległości...

Na dzisiaj to tyle, bo pędzę dalej do ściery... :-(
Następnym razem postaram się dodać kilka zdjęć mieszkanka po remoncie. A co, trzeba się pochwalić jakiego się ma zdolnego męża, bo to on sam (z moją niewielką pomocą) projektował i wykonywał remont :-)

Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających i mam nadzieję, że będziecie tu czasem zaglądać, mimo mojej długiej nieobecności.

1 komentarz:

  1. z niecierpliwością czekam na zdjęcia mieszkania i telepatycznie dodaję Ci trochę siły do dalszego sprzątania :)

    OdpowiedzUsuń